ליגה לאומית סיבוב רביעי – יוצאים לפגרה

רצף המשחקים של הליגה הלאומית בחודש פברואר הסתיים בסיבוב הרביעי, שגם בו לא נפלו הפתעות מרעישות. שתי המובילות המשיכו לנצח, ואשדוד אף הגדילה את יתרונה.






 עם זאת, ספק אם האשדודים היו מרוצים מדי מתוצאה של 0.5:5.5 נגד הקבוצה החלשה בליגה, הפועל העירוני ע"ש דוגו ראשון לציון. בלוח הרביעי סחטה שחקנית נבחרת ישראל מרסל אפרוימסקי תיקו מקפטן נבחרת הנשים לשעבר ויטאלי גולוד. שאר המשחקים הסתיימו כצפוי.

"שחקן החודש" של אשדוד הוא אמיל סוטובסקי שניצח בכל ארבעת משחקיו, בעוד שלושה מחבריו לקבוצה צברו 3.5 נקודות. גם תמיר נבאתי (באר שבע) ואלכס פינקל (כפר סבא) סיימו את ארבעת הסיבובים הראשונים עם מאזן מושלם.

יתרונה של אשדוד בצמרת גדל, לאחר שבאר שבע שמטה שלוש תוצאות תיקו מול ירושלים. מיכאל רויז, יבגני פוסטני ואלון גרינפלד לא הצליחו לגבור על ויקטור ארדוש, רם סופר ומשה קציר. לעומתם הדף יבגני אלכסייב את ניסיונות ההתקפה של יריבו בבטחה בדרך לניצחון על מרק ברקוביץ' בלוח השני.



מרק ברקוביץ' - אליצור מרכז השחמט ירושלים


החשוב מבין המפגשים האחרים היה קרב התחתית בין קבוצות המשנה של באר שבע ואשדוד. איליה סידורנקו ויואב לדרר גברו על יריביהם והבטיחו לבאר שבע ניצחון מינימלי. אלכסנדר בליצקי צימק עבור אשדוד.

ניצחונו של אלכס פינקל על יבגני זנן הביא לניצחון קבוצתי של הפועל כפר סבא לאחר שכל חמשת המשחקים האחרים מול אליצור פתח תקווה הסתיימו בתיקו.

הפועל פתח תקווה גברה על פורת 2:5 כאשר גדי רכליס מנצח שוב בלוח הראשון מול שי פורת. רומן בר קטע את סדרת ניצחונותיו של ארקדיוס קלקא, ואילון נקר הוסיף ניצחון על נתן בירנבוים. מיה פורת הביאה את הניצחון היחיד לקבוצתה.


עידו פורת - "פורת מתמטיקה"

במפגש השישי בין הרצליה לראשון לציון אירעה תקרית שיפוטית. חמישה משחקים הסתיימו על מי מנוחות בשוויון 2.5:2.5 (כאשר ניצחונותיהם של טל חיימוביץ ומיכאל קלנבורג מאזנים זה את זה), אבל על הלוח הראשון הופסק הקרב בין בוריס אלתרמן לדן צולר, שנערך ללא נוכחות שופט, ונמסר לשיפוט כאשר שני הצדדים דורשים ניצחון. את הפרטים המלאים של המקרה נוכל לפרסם רק לאחר שהשופט שמונה לדון בעניין ימסור את פסיקתו.

צילום: יפעת יוגב

what are the signs of an std site early symptoms of gonorrhea