רמת גן אלופת ישראל לקבוצות עד גיל 14

נבחרת מועדון אטיוד רמת גן זכתה במקום הראשון באליפות ישראל לקבוצות עד גיל 14 שנערכה בחודש שעבר בכפר הנוער ניר העמק






כמו-בכל שנה התקיימה בשבוע השני של אוגוסט אליפות ישראל לקבוצות עד גיל 14 לזכר נחום נפתלי ז"ל בכפר הנוער ניר העמק שליד עפולה. בראש הצוות הניהולי עמד ליאור גל, שופט פיד"ה.

 

בניגוד ל-2014, המאבק בצמרת היה שקול מאוד. המדורגת מס' 1 קבוצת נסיכי אטיוד רמת גןהובילה במשך רוב הסיבובים, אך יריבותיה העיקריות מכפר סבא, רחובות, אשדוד, באר שבע וקריית אונו לא היו רחוקות, והכול היה תלוי בתוצאות שני הסיבובים האחרונים ביום הנעילה.

 

בסיבוב השמיני זכתה קבוצת נסיכי אטיוד רמת גן לניצחון מינימלי על כרישי ראשון לציון, על אף הפסדו בלוח הראשון של אור גלובוס (אלוף ישראל 2014 עד גיל 12) לאור ברונשטיין (אלוף ישראל 2015 עד גיל 14).

 

קבוצת כפר סבא א' שציפתה למעידה של רמת גן, מעדה בעצמה מול באר שבע א' כאשר בלוח הראשון הפתיע ניסים איליאגוייב מבאר שבע את אמן פיד"ה אריאל ארנברג (אלוף ישראל 2014 עד גיל 14).

האלופה היוצאת צפריר רחובות א' מחצה את נשר חיפה א' בשיעור 0.5:3.5 והתקרבה למקום הראשון.

 

בסיבוב התשיעי התקשתה שוב קבוצת רמת גן וסיימה ב-2:2 בלבד עם מתנ"ס קריית אונו א'. את הניצחון היחיד לרמת גן השיג אייל גביזון בלוח השני מול אמיר אייל. באותו זמן זכתה צפריר רחובות לניצחון גבוה נוסף 1:3 על מועדון שחמט באר שבע, ולולא הפסד בלוח הרביעי הייתה אף זוכה בתחרות.

 

בסיום התחרות התברר כי קבוצות נסיכי אטיוד וצפריר רחובות א' סיימו בשוויון נקודות עם 25.5 נקודות לכל אחת מתוך 36 אפשריות, אולם התרת שוויון הנקודות הכתירה לאלופה את הקבוצה מרמת גן.

חברי הקבוצה האלופה: סער דרורי, אור גלובוס, אייל גביזון, נתנאל סעדון, רועי ששון.

 

במקום השלישי זכתה כפר סבא א' לאחר ניצחון 1:3 בסיבוב הנעילה על ראשון לציון שאפשר לה להקדים בהתרת שוויון נקודות את כוכבי אשדוד.

 

קבוצת נסיכי אטיוד רמת גן השלימה תואר כפול לאחר שניצחה קודם לכן גם בתחרות הבזק. הזכייה בתואר הכפול מבטאת בצורה נאמנה את עבודת ההדרכה המתבצעת במועדון אטיוד רמת גן לאורך כל השנה, מבחינה כמותית ואיכותית כאחד. ראוי לציין כי גם נבחרת המשנה של אטיוד רמת גן השתלבה בצמרת ודורגה במקום התשיעי.

 

בסך הכול השתתפו בתחרות 52 קבוצות שכללו כ-250 שחקנים.

לסיום – שני משחקים מנותחים מתוך התחרות: בראשון משיג אלכס זלטין מצפריר רחובות א' ניצחון מפתיע על אריאל ארנברג מכפר סבא לאחר משחק התקפה מרשים. בשני – אייל גביזוןמנסיכי אטיוד רמת גן מנצח את הנערה מישל קטקוב מרחובות.


רם סופר