תחרויות האביב תשפ"א

תחרויות האביב תש פ"א בשחמט בכפר הירוק בשיתוף האיגוד הישרא לי לשחמט






לצפייה בהזמנה לחץ כאן

אליפויות ישראל לילדים ולנוער ע"ש ישראל אשל

ציינו את חידוש פעילות השחמט בכפר הירוק

תחרויות האביב של הכפר הירוק יחלו ב-28 באפריל

יום פתוח למעוניינים ללמוד בפנימיית הכפר הירוק ב-23 באפריל




בחודש שעבר אירח הכפר הירוק את אליפויות ישראל לילדים ולנוער (בנים) לגילאי 10, 12, 14, 16 ו-18. האליפויות נושאות את שמו של ישראל אשל, שהיה בשנות ה-60 וה-70 של המאה הקודמת יו"ר האיגוד הישראלי לשחמט וארגן בישראל את אולימפיאדות השחמט העולמיות – תל-אביב 1964 וחיפה 1976 – ועשרות תחרויות בינלאומיות ולאומיות אחרות. באליפות הראשית (לנוער עד גיל 18) השתתפו 22 שחקנים, מהם עשרה בעלי תארים בינלאומיים. באליפות זכה אמן פיד"ה ינאי בן ארי ממועדון אליצור פתח תקווה שסיים עם 7.5 נקודות, לפני רועי ארליך ממועדון תל אביב (תלמיד הכפר הירוק!), שהפתיע וצבר 7 נקודות למרות דירוגו הנמוך יחסית בתחילת האליפות. רועי עלה בתחרות ב-108 נקודות מד כושר וזכה בדרגת מועמד בכיר לאמן. במקום השלישי, עם 6.5 נקודות, סיים אמן פיד"ה ישעיהו צדקיה ממועדון אליצור פתח תקווה ובמקום הרביעי – אלוף אשתקד, אמן פיד"ה אור גלובוס ממועדון אטיוד רמת גן (גם הוא תלמיד הכפר הירוק!), שצבר 6 נקודות. סקירה ותמונות מכל האליפויות ניתן למצוא כאן -- >

 https://www.chess.org.il/ContentPages/ContentPage.aspx?Id=3654

 אליפויות הילדים והנוער שנערכו בכפר הירוק בישרו, הן את בוא האביב והן את חידוש פעילות השחמט באקדמיה לשחמט של הכפר. ב-22 באפריל יחלו משחקי הליגות השונות בכל רחבי הארץ, ובמסגרתן יארח הכפר השנה גם את קבוצות מועדון אס"א אוניברסיטת תל אביב. זאת במסגרת שיתוף הפעולה הקיים בין הכפר הירוק ואוניברסיטת תל אביב גם בתחומים אחרים. שבוע לאחר מכן, ב-29 באפריל, יחלו גם תחרויות האביב של הכפר הירוק. כל הפרטים – בהזמנה המצורפת ובקישור הבא:

https://www.chess.org.il/Clubs/Club.aspx?Id=2351

"יום פתוח" למעוניינים ללמוד בכפר הירוק בשנת הלימודים הבאה (מספטמבר 2021) בתנאי פנימייה יתקיים ביום שישי הבא, 23 באפריל 2021, החל בשעה 09:00 בבוקר. בניגוד לימים הפתוחים שהתקיימו בשנה האחרונה באמצעות האינטרנט, הוא יתקיים הפעם (וגם בפעמים הבאות, כך אנו מקווים) בכפר הירוק עצמו. הכפר הירוק מטפח מזה שנים את תלמידיו השחמטאים (בכל הרמות) ומעודד אותם להמשיך להתאמן, להתחרות ולהתקדם בשחמט במקביל ללימודים ברמה הגבוהה ביותר. החל בשנת הלימודים הבאה יוכלו תלמידי הפנימיה להנות מהפעילות שתתקיים במועדון השחמט בכפר בימי חמישי ושבת, בשיתוף עם מועדון השחמט של אס"א אוניברסיטת תל אביב. לפרטים נוספים על פעילות השחמט בכפר ניתן לפנות אלי, בטלפון/ווטסאפ 0544979447 או בדוא"ל [email protected].. כדי להירשם ליום הפתוח ו/או לקבל עוד פרטים על הלימודים בכפר אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור הבא:

https://lp.info-page.info/index.php?page=landing&id=362735&token=4a235a71898f6b4839bf6ef3ea688892

*בתמונה- מימין – רועי ארליך, ינאי בן-ארי. מאחור – משה קציר, יו"ר עדת הנוער