מוטילב אלוף אירופה; סמירין לגביע העולם

אליפות אירופה ליחידים הסתיימה אתמול בירבאן בניצחונו המשכנע של אלכסנדר מוטילב מרוסיה. הישראלי היחיד שהתברג בצמרת, זכה בפרס והעפיל לגביע העולם היה איליה סמירין.






 11 סיבובים של מאבקים קשים בבירת ארמניה הסתיימו אמש עם מנצח ברור. אלוף אירופה ליחידים לשנת 2014 הוא אלכסנדר מוטילב מרוסיה, שדורג במקום ה-33 על פי מד-הכושר ההתחלתי, צבר תוצאה נפלאה של 9 מ-11 , הקדים בנקודה שלמה את כל מתחריו וגרף לבדו את הפרס הראשון בסך 20,000 אירו.

 

המשחק שהכריע סופית את גורל התחרות היה ניצחונו של מוטילב בכלים הלבנים בסיבוב העשירי על איליה סמירין מישראל, שדורג ערב המשחק במקום השלישי.

שמונה שחקנים צברו 8 נקודות מתוך 11. למקום השני בתחרות (לאחר שבירת השוויון) הגיע הנער הספרדי המפתיע (יליד 1995) דויד אנטון-גיחארו. מד-כושר התחלתי של 2559 דירוג אותו במקום ה-99 בתחילת התחרות, אבל רמת הביצוע שלו עמדה על 2775.

גם במקום השלישי באירופה זכה שחקן נוער, אף הוא יליד 1995, ולדימיר פדוסייב מרוסיה. יתר צוברי 8 נקודות היו פבל אליאנוב מאוקראינה (המדורג מס' 2 בתחרות), קונסטנטין לופולסקו (רומניה), דויד נבארה (צ'כיה), איבן סאריץ' (קרואטיה) ואיגור ליסי (רוסיה).

צוברי 7.5 נקודות זכו בפרס כספי צנוע יותר, אבל רובם ככולם זכו בכרטיס לגביע העולם. בראש קבוצה זו עומד השחקן המצליח ביותר מהמדינה המארחת, חראנט מלקומיאן מארמניה. אותנו עניין יותר איליה סמירין שסיים תחרות מצוינת במקום ה-14 עם רמת ביצוע של 2723 על אף העובדה שספג במהלך התחרות שני הפסדים. שישה ניצחונות, רובם מול רבי-אמנים חזקים, העידו על יכולתו הרבה ועל רוח הלחימה של סמירין.


איליה סמירין מישראל מקבל פרס בטקס הסיום


שחקנים רבים קטפו בתחרות זו ציונים לתארים בינלאומיים, אך לצערנו נפקד מרשימה זו מקומם של נציגי ישראל. 12 מתוך 17 נציגינו סיימו את התחרות בהפסד מד-כושר. מבין רבי-האמנים הישראלים רק איליה סמירין ואלכסנדר חוזמן הצדיקו את הציפיות. מיכאל רויז ומקסים רודשטיין אף פרשו מהתחרות לפני סיומה. אמיל סוטובסקי ויבגני פוסטני השיגו תוצאות סבירות והיו בתמונת המאבק על הכרטיס לגביע העולם עד הסיבוב האחרון, שבו לא השכילו לנצח.

השחקנים הישראלים הצעירים שהשיגו תוצאות שעלו על המצופה לפי מד-הכושר היו דני ראזניקוב – בהופעה טובה אבל סיומת חלשה מנעה אפשרות לציון הסופי לרב-אמן, אסף גבעון – שהפסיד בסיבוב העשירי כאשר ניצחון היה מקנה כנראה ציון לרב אמן, אילון נקר בהופעה טובה ואריאל ארנברג בן ה-13 שעבר טבילת אש קשה אבל החזיק מעמד.

צפו בכל משחקי אליפות אירופה ביירבאן

@@Yerevan-all.pgn@@

במסגרת ההכנות לארגון אליפות אירופה ליחידים 2015 בירושלים ביקר ביירבאן במהלך התחרות יו"ר איגוד השחמט משה שלו, ואנו מקווים להביא באחת הכתבות הקרובות את התרשמויותיו מהאליפות.

what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea
what are the signs of an std site early symptoms of gonorrhea