חילופי גברי בצמרת

חילופי גברי בצמרת






 חילופי גברי בצמרת   מאת יוחנן אפק

 

אליפות אירופה הגיעה למחצית הדרך והעניינים מתחילים להתחמם לאחר שאתמול בסיבוב השישי נסתיימו לא פחות מארבעה מבין חמשת הלוחות הראשונים בהכרעה. יתרה מזאת, המוביל האוקראיני הגאה אנטון קורובוב הודח מראשות הדירוג לאחר שנפל קורבן להכנה תיאורטית מדוקדקת של יריבו, אלוף אירופה לשעבר יאן נפומניאצ'י. גם ארבעה מן הדולקים בעקבות המוביל המודח נחלו הפסד בכורה: הצ'כי דויד נווארה, מוביל הדירוג המוקדם, מידי הפולני מטאוש בארטל; האוקראיני יורי וובק מול אלוף אירופה הנוכחי אלכסנדר מוטילב והפולני רוברט קמפינסקי מידי הארמני גבריאל סרגיסיאן. רק קרב צמרת אחד, בין הרוסי יבגני נאייר לאוקראיני פאבל אליאנוב נסתיים בתיקו. שני הישראלים המצטיינים בינתיים הם איליה סמירין ואמיל סוטובסקי ששמרו גם אתמול על "רשת נקיה" בחלקם את הנקודה עם הרוסי אלכסנדר שימאנוב והאוקראיני אנדריי וולוקיטין.

 

ההפתעות הנעימות  של הסיבוב

 כשחקן המפתיע במשלחת הישראלית מוסיף לככב פנחס קנטרג'י שגבר על אלוף אירופה לשעבר, הקרואטי זדנקו קוז'ול. הפתעות נעימות מאוד סיפקו גם הצעירים אריאל ארנברג ואוהד קראוס  בגוברם על רב-אמן גיל פופילסקי על האמן הבינלאומי הרוסי סרגיי צ'כוב (מנצח תחרות השח-בירה). גם סער דרורי הרשים בנצחו את הפיני וילקה סיפילה העולה עליו בלמעלה מ-250 נקודות. בכיר השחקנים הישראלים באליפות, מקסים רודשטיין, התאושש מהפסדו בסיבוב החמישי עם ניצחון על האיטלקי אקסל רומבלדוני.עומר רשף נפרד בתיקו מחמיא מאיטלקי  אחר, דניאלה ווקאטורו.

 תיקו בכלים השחורים רשמו ויקטור מיכלבסקי, אביטל בורוחובסקי ויבגני פוסטני מול סרגיי ז'יגאלקו (בלארוס), בוריס גראצ'ב (רוסיה)וניז'אט אבאסוב (אזרבייג'ן). דני ראזניקוב נוצח לראשונה בתחרות על-ידי הקרואטי החזק איבן סאריץ' וארתור קוגן הפסיד אף הוא לבולגרי מס'2 איבן צ'פארינוב.

בתום הסיבוב השישי מוליכים ארבעה בראש הדירוג: נפומניאצ'י, מוטילב,סרגיסיאן ובארטל עם 5 נק' כל-אחד לפני 26 שחקנים עם 4.5 כ"א ובכללם הישראלים סמירין, סוטובסקי וקנטרג'י.

הסיבוב השביעי יחל היום בשעה 3 אחה"צ במלון רמאדה בירושלים. במוקד הסיבוב יעמדו קרבות הצמרת מוטילב-נפומניאצ'י ובארטל-סרגיסיאן. מנקודת מבט ישראלית מעניינים במיוחד הקרבות קורובוב- סוטובסקי; דודא-סמירין ופופוב- קנטרג'י והדרבי בין שני אלופי העבר שלנו תמיר נבאטי (בלבן) ומקסים רודשטיין. גם לכמה ישראלים אחרים מזומנים יריבים חזקים במיוחד עם מד-כושר מעל 2600: בורוחובסקי-אלכסייב; מיכלבסקי-גראצ'ב; בראון-דרייב; גבעון- סווירץ ;נקר-ריאזנצב ומלקומיאן-קראוס. צפויים גם כמה משחקי דרבי כחול-לבן מסקרנים: קובו-חוזמן; זולר-בירנבוים; זיסמן-בטאגליני (עם הטריקולור הצרפתי);דני רזניקוב יפגוש את אלופת הנשים הישראלית אולגה ואסילייב.

  הכניסה היא חופשית הן לאולם התחרות והן לאולפן האינטרנטי עם הפרשנות השוטפת של רבי האמנים אלון גרינפלד ורונן הר-צבי.   

 

בתמונה: אלוף אירופה לשעבר יאן נפומיאנצ'י   צילום: ד"ר מרק ליבשיץ

what are the signs of an std phuckedporn.com early symptoms of gonorrhea