באר-שבע זכתה בתחרות ע"ש הטייס סרן איתן אמיתי ז"ל

התחרות הקבוצתית המסורתית ה-36 במניין לזכרו של חבר מועדון השחמט הרצליה, הטייס סרן איתן אמיתי ז"ל, שנפל בעת מילוי תפקידו, נערכה ביום חמישי 22.12.2016 במועדון הרצליה.. 6 קבוצות השתתפו בתחרות "שח-מהיר", בשיטת ליגה-5 סיבובי ם,8 לוחות בכל קבוצה - סה"כ 55 שחקנים.






ד"ר שלמה קנדלשיין - נשיא מועדון השחמט הרצליה,העלה קווים לדמותו של איתן ז"ל, שהיה חניכו וכן טייס מצטיין, פסנתרן מחונן וצוללן מוסמך.

משה פיירניק ראש קבוצת באר-שבע הודה בשם הקבוצות על ההזמנה להשתתף בתחרות .

במקום הראשון זכתה באר-שבע  עם 24.5 נק' מ -40, אשר הוכיחה שוב כי  "באר שבע היא לא רק  אלופה בכדורגל היא קודם כל אלופה בשחמט"! 

מקום שני הרצליה 23, מקום שלישי "ירושחמט" ירושלים 22, נתניה 21, "הפועל"פתח-תקוה 19.5, כפר-סבא 10.

 

שחקנים מצטיינים לפילוחות היו: דניאל פורת (הרצליה), אלנתן הוכמן (ירושחמט), ארקאדי חשפר (באר-שבע), רועיארואסטי (פתח-תקוה), יהב עמנואל (הרצליה), שוהם כהן-רביבו (ירושחמט), נתן גלנט (ירושחמט)ויהונתן חזן (באר-שבע).

גב' עופרה בל - סגנית ראש עיריית הרצליה ומחזיקת תיק הספורט ברכה את המשתתפים וציינה אתחשיבות משחק השחמט לנוער ובוגרים במסגרת ענפי הספורט בהרצליה.

מר אהרון אמיתי הודהלכל הקבוצות והשחקנים שהגיעו לתחרות, והעניק את הגביעים לשלושת הקבוצות הראשונות,ומדליות לשחקנים המצטיינים.

התחרות אורגנה בצורהטובה ע"י עידן לביא –מנהל המועדון, שהעדיף הפעם להתמודד על הלוח כשחקןקבוצת הרצליה, והותיר את ניהול  ושיפוטהתחרות באווירה ספורטיבית, לנשיא המועדון השופט הבינלאומי ד"ר שלמה קנדלשיין שהיה השופט הראשי, ושניסגניו - משה מאור ובריאן טאוארס.

תוצאות התחרות הועברולמד הכושר הישראלי ומד הכושר הבינלאומי בשח-מהיר של הפיד"ה.

CHESS-RESULTS.COM התוצאות המלאות נמצאותבאתר

חג חנוכה שמח!